Tillbaka i Luleå!

Ja, nu har det gått några dagar igen sen jag skrev något här sist. Vi har börjat jobba igen efter tre härliga veckor semester och många härliga dagar tillsammans :) Fast vi hade gärna haft tre veckor till ;)

Sista veckan av vår semester körde vi ner till Husum/Ö-vik/Solberg där vi hälsade på våra familjer och hittade på lite roliga saker :) Det blev bland annat ridning och flygning. Jag har tyvär inte dom bilderna på min dator men när jag har dom så ska jag lägga upp dom :) 
 
Ikväll tog jag, Jolinn och Karma en långpromenad bort till Björkskatan där vi gick efter vattnet och sedan bland bostäderna tillbaka, det var en härlig promenad :) 
 
 
En härlig kväll, solen sken och varmt var det också :)
 
Karma och Jolinn hade mycket att lukta på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback