Våfflor med grädde och sylt!

Har just ätit middag, det blev våfflor med grädde och sylt :) Även Jolinn och Karma fick sig en smakbit och även dom tyckte det var gott!
 
Så här ser våra fina tjejer ut idag! :)
 
 
 
(Bilderna är tagna med mobilkameran så därför dom är så dåliga) 
 
Det är mycket man vill ha men en sak jag skulle vilja köpa är en ny systemkamera, den jag redan har är snart 5 år och det börjar märkas att den är så pass gammal, tar inte riktigt bra bilder längre. Så när det finns pengar och tillfälle blir det en ny kamera :) Det finns ju mycket mer man också vill ha så får väl se vart Systemkamera hamnar på listan :P 
 
Nu ska jag och tjejerna gå ut på en promenad och sedan ska jag börja packa och städa lite inför resan ner till Umeå/Solberg. Vi åker ner till Umeå på fredag efter jobbet och sedan kör vi vidare till Solberg där vår semester börjar med husbilen, det ska bli så himla roligt att fara på husbilssemester :) Hoppas vi får bra väder bara. Nä, nu väntar Jolinn och Karma på mig, dags för en promenad :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback