Veckan som gått!

Ja vi börjar väl på midsommar då, än att det över en vecka sedan nu :P Jag och tjejerna körde ner till Umeå efter jobbet på torsdagen för att möta upp Mats. Vi stannade och åt i Umeå och sedan körde vi vidare mot Solberg. 
 
På midsommarafton var vi i Survika med Mats ena släkt där vi åt lunch ute och hade några lekar. Det var så himla bra väder den dagen och det var så skönt att bara sitta på en stol och sola, synd bara att man brände sig lite. Det var en trevlig dag med god mat och trevligt folk! På kvällen var vi hemma hos Åsa och Rune och grillade och tog det ganska lugnt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resten av helgen spenderade vi i Solberg och jag blev även uppvaktad på söndagen, fick många fina presenter :) Vi hann även med att testa köra lite grävmaskin, det var riktigt roligt men svårt :P 
 
 
 
 
 
 
 
Jolinn och Karma hann även med att bada lite grann under lördagen, Karma tyckte att det var lite roligare med vattnet än vad Jolinn tyckte :P
 
 
 
 
 
Mitt på dagen på söndagen körde vi vidare till Ö-vik för att sedan ta oss mer norrut under kvällen. Hann med en sväng in till Mikael och även hem till mamma och pappa. Sedan var det bara att köra den långa vägen upp till Luleå igen för att jobba på måndagen. 
 
På måndagskvällen bakade jag två rulltårtor och en vanlig tårta eftersom det var min födelsedag i tisdags. Jag tog med mig dom två rulltårtorna till jobbet på tisdagen och bjöd jobbarkompisarna, det var uppskattat :) Sedan på kvällen kom Magda och grattade mig och åt lite tårta med mig :) 
 
 
Jag, Jolinn och Karma har varit ute och gått en hel del på kvällarna förra veckan och här är en bild från en sådan promenad :) 
 
 
Det var våran vecka! Har säkert glömt bort att skriva något men i sånna fall får jag komplettera med det senare :P I torsdags hade vi kontorsfest på jobbet, vi stannade kvar efter jobbet och grillade och hade trevligt! Mats kom upp till Luleå på torsdagskvällen så han kom och hämtade mig 00-00.30 så det blev en kämpig morgon på fredagen då jag skulle ta mig upp till jobbet, blev ju inte så mycket sömn den natten men det var det värt, hade väldigt trevligt på kontorsfesten :) 
 
I helgen har som sagt Mats varit här uppe i Luleå med oss, vi har haft en väldigt lugnt helg :) Passade ganska bra då det har varit dåligt väder hela helgen. Igår passade vi på att skruva ihop min nya cykel som jag fått av Mats i födelsedagspresent och sedan tog vi en premiärtur runt Björkskatan och tillbaka, lite roligare att cykla nu när jag har en ny cykel :) Tack älskling!
 
Idag har det varit jobb igen och detta är både min och Mats sista vecka på jobbet innan semestern, då är vi ledig tre veckor tillsammans :D Vår första semester ihop, det ser vi fram emot! Nä, nu ska jag ta och gå en promenad med Jolinn och Karma innan det är dags att gå och lägga sig igen ;P
 

Postat av: Mathilda Forstin

oj det är jo när på midsommar

2012-07-11 @ 12:17:34
URL: http://tildasannna.blogg.se
Postat av: Anna

Jajamensan! :)

2012-07-14 @ 22:34:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback