Igår åkte Mats..

Igår åkte Mats ner till Umeå, han var tvyngen att åka redan kl 15 eftersom han skulle hämta nyckeln till lägenheten innan det blev alltför sent. Resan gick bra för han och det lät som att lägenheten var fin, vill åka ner och titta hur han har det :)
.
Jolinn kände på sig vad som var på G när jag och Mats höll på att packa och fixa, hon blev deppig innan Mats ens hunnit fara, lilltjejen vår :/ Men Mats var ju tvungen att åka så vi tjejer tog oss en promenad på kvällen bort till det övergivna dagiset för att få någonting annat att tänka på. Sedan var det dags att göra lite mat till lunch och medan jag tittade på Die Hard 4.0 fortsatte jag med mitt projekt :) Kanske visar en bild på den senare ikväll om jag blir klar ;)
.
Jag hade lite svårt att somna igår både för att Mats inte låg bredvid mig och för att jag var nervös inför första dagen på Skanska. Men till sist somnade jag och väckaren ringde tidigt, som tur var så ringde Mats tjugo över sex så det blev en bra start på dagen :)
.
Nu ska vi gå och möte Madelene och Molle för en promenad :) Jag får skriva lite mer sedan om hur det gick på min första dag på praktiken!
.
Jolinn ligger och väntar på att husse ska komma hem, hon längtar till helgen! (Det gör jag och Karma också :))
Jag fick en bild på mina tre älsklingar innan Mats åkte neröver igår :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback