Ledig mitt i veckan!

Igår var det ju röddag och ledigt! Vi sov ut till halv tio och började dagen med en promenad. Efter det gick jag på ica och handlade och när jag kom hem gjorde jag daimglass som vi sedan skulle äta till efterrätt. Sedan gjorde jag ordning mig för att åka in till stan och fika med Magda och Sanna. Det var väldigt trevligt och gott! :)
.
Jag, Karma och Jolinn tog en promenad runt parken efter att jag kommit hem från stan. Vi träffade ett trevligt gamalt par som också var ute och promenerade så dom stannade oss och frågade vad Jolinn och Karma är för ras och massa annat :) En trevligt par! Man blir så glad när man är ute och går och träffar sådana människor :)
.
Karma och Jolinn på vår promenad, ni ser det trevliga paret i bakgrunden som vi stannade och pratade med :)
Jolinn :)
Karma :)
Jag fattar inte att det ska vara så roligt att gå och plaska i myrvatten, det tycker Karma och Jolinn är roligt iaf :P
.
Vid fem gick vi ut för att möta Madelene och Molle som skulle komma och äta middag hemma hos oss :) Vi tog en liten promenad innan vi gick hem för att starta grillen. Det blev grillad kyckling och zucchini med potatissallad, vitlöksbröd och sallad till :) Det blev himla gott! Madelene var grillmästare! :)
.
Och gott blev det! :)
Molle och Karma :)
Det fanns mycket gott på bordet som Molle och Karma ville smaka på :)
Våra fina hundar på ett litet gruppfoto inomhus :)
Madelene sitter och myser med Karma och Molle :)
Vi hann även med lite mys i soffan :)
.
Efter en god middag och efterrätt klädde vi på oss och tog en promenad! Jag tog hand om kameran och Madelene tog hundarna, bra fördelat ;)
.
Madelene och hundarna :)
Eurasierpromenad :)
Här ställer Madelene upp hundarna för ett gruppfoto :)
Våra fina hundar :)
Karma, Molle och Jolinn :)
.
Efter en liten promenad gick vi bort till det övergivna dagiset för att släppa hundarna en sista gång innan Madelene och Molle lämna Luleå. Dom kommer flytta till Härnösand till helgen så det kommer bli väldigt tomt här uppe i Luleå utan Medelene och Molle. Vem ska vi nu jogga eller gå ut och gå med?! :/
.
Hundarna tog självklart chansen och busade för full när vi släppte dom:)
.
Jolinn först med Molle och Karma tätt efter!
Eurasierbus är det bästa som finns :)
.
Så tillbringade vi vår lediga dag mitt i veckan! Det har varit en toppendag och jag hade gärna gjort om den här dagen om det gått. En jättebra dag helt enkelt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback