Sista tentan bortgjord!

Ja då var sista tentan bortgjord för det här året! Det känns riktigt skönt! Nu har jag sommerlov tills på måndag då jag börjar jobba. Imorgon åker Mats ner till Umeå för att börja jobba där. Så till veckan blir jag själv här uppe i Luleå än en gång och Mats blir själv nere i Umeå. Fast det kändes ändå bättre att lösa det på det här viset istället för att jag också ska vara nere i Umeå/Ö-vik för då är vi ju ifrån varandra hela hösten,  men det behöver vi ju inte vara nu när jag ska jobba här i Luleå :)
.
Här hemma är det ganska lugnt, Jolinn och Karma ligger och sover och vi har just ätit. Det är sån skön känsla efter att man har gjort bort tentor för man känner sig så fri på kvällarna. Jag funderar på att gå bort till det övergivna dagiset och släppa tjejerna en sväng, nu kan jag ju göra vad jag vill ikväll :D
.
Våran lilla bus-tjej Karma har varit ute på bakgården idag och grävt ett stort hål i gräsmatten. Så det blir till att fylla igen det och så gräs, men det är sånt som händer ;P Resten av gräsmatten har börjat ta sig så snart kan dom vara på hela gräsmattan igen, det ska bli skönt :) Då kan dom ligga ute på gräset och ha det bra :)
.
Här ser ni bus-vovven som grävde :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback