Färdigpackat!

Så, då var allting packat, nu ska allt bara in i bilen och hundarna ska rastas innan vi far. Mats är på skolan och har föreläsning till kl 16.15 så sitter och väntar på att han ska bli klar, kanske blir att vi åker lite tidigare beroende på hur föreläsningen är.
.
Skulle verkligen behöva sätta mig och räkna matte, men det är svårt när man inte har någon motivation. Dom andra två kurserna som jag läser känns roliga eftersom dom är mer om bygg och det jag kommer hålla på med.
.
Hoppas att det är lite varmare i Ö-vik, här uppe är det inge vårväder precis. Hörde att dom har hittat tussilago hemma, så lite mer vår måste det ju vara hemma i Ö-vik :) Nej, nu ska jag ta och städa lite innan jag packar bilen. Hoppas ni får en bra dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback