Länge sen..

Förlåt, har verkligen varit jättedålig på att uppdatera här på bloggen. Ska verkligen försöka bli bättre men det har varit fullt upp då Mats har fyllt år och då det snart är tenta igen (och alla uppgifter som skulle in förra veckan).
.
Igår fick både Jolinn och Karma träffa Molle :) Jag, Madelene, Jolinn och Molle började med en promenad och sedan gick vi hem till oss där Mats och Karma väntade. Vi släppte alla tre ute på vår bakgård så dom fick busa lite, än att det mest bara var Karma som ville busa :P Efter lite bus var det dags för smörgåstårta :) Det var väldigt trevligt med besök av Madelene och Molle! :)
.
Lite senare på kvällen tittade mina tjejkompisar förbi och det blev ännu mer smörgåstårta :) Trevligt när man får lite besök! Det är ju så tråkigt att det kommer dröja ett bra tag innan vi får besök hemifrån. Är ju så trevligt när nån vill komma och hälsa på oss :)
Nu ska jag fortsätta plugga kemi, har sista deltentan på fredag. Ska snart lägga upp lite bilder på Jolinn och Karma som jag tog i helgen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback