Sista föreläsningen..

Imorse hade vi vår sista föreläsning i kemi, så nu är det bara pluggning inför sista deltentan som är nästa fredag. Idag ska jag fortsätta på nybyggnadsuppgiften i kursen Vägar och järnvägar och förhoppningsvis bli klar. Imorgon har jag bara en föreläsning och sen är det helg. Det har varit en väldigt lugn vecka för mig, så skönt att det äntligen har lugnat ner sig i skolan men snart vänder det igen då det är tentaperiod.
.
Jolinn och Karma lever livet här hemma, dom har det lugnt och skönt :) Dom är ute och busar på baksidan, leker inne, lägger sig och sover någon timme också är dom igång igen :P
.
I helgen blir det till att baka, Mats fyller ju år på måndag så det blir både smörgåstårta och lite kakor som ska fixas i helgen :) Nu ska jag ta och sätta mig med lite skolarbete innan det blir en promenad med Jolinn och Karma :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback