Skön helg!

Nu sitter man här igen vid köksbordet och pluggar kemi, har suttit på skolan till kl 13 men sedan var jag tvungen att gå hem till hundarna. Dom klarar sig inte ensamma hur länge som helst än att dom sköter sig jättebra då dom är själv hemma :) När jag kom hem och tittade in i sovrummet såg jag att någon passat på att ligga i sängen medan husse och matte var borta, Karma hade glömt sin nalle i sängen :)
.
.
Hon är ju så söt, passar på att ligga i sängen när inte vi är hemma :) Eftersom allt går så bra när dom är ensamma hemma så gör det inget att hon ligger i sängen :) Hon är så mys så!
.
I helgen tog jag och Jolinn en långpromenad bort till Björkskata och tillbaka då jag även passade på att ta några kort på Jolinn.
Vår fina tjej! :)
Jag blir bara mer och mer stolt över att vara ägare till Jolinn, tror hon är världens bästa hund :) Hon har inte ens fyllt 2 år och är helt underbar!
.
Medan jag och Jolinn hade det mysigt i skogen hade Mats och Karma det mysigt hemma! :)
.
Karma och husse myser i sänger :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback