Tuggben och skottning

Lyxade till det lite igår och gav Jolinn och Karma varsitt ben som dom sedan låg och tugggade på hela kvällen :) Mats var kvar på skolan ganska sent så det blev en sen middag kl åtta. Det blev en riktig tv-kväll igår, först ett avsnitt av Whitney, sen Familjen annorlunda och sedan efter att jag rastat Jolinn och duschat blev det ett avsnitt av Game of Thrones.
Här ligger tjejerna och tuggar på varsitt ben :)
.
Mats har suttit på skolan hela dagen idag och det lär nog bli några timmar till också innan han kommer hem. Jag har varit på skolan och tentapluggat mellan kl 10 till halv två idag. Gick då hem till Jolinn och Karma som väntade på sin promenad :) Var ute och gick med tjejerna och senhar jag hunnit äta lite lunch också. Nu tänkte jag gå ut på bakgården med tjejerna och skotta lite. Jolinn brukar fort hitta en plats i solen efter husväggen där hon ligger och har det gott :)

Postat av: Mathilda Forstin

Hej va fina dom är <3 hällsa alla Kram från Åsa och jag

2012-03-14 @ 16:51:45
Postat av: Anna

Hejsan! Ja visst är dom :) Hälsa tillbaka! Kram

2012-03-14 @ 22:10:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback