Äntligen sommar!

Idag har det varit en riktig sommardag! Det har varit soligt och varmt och blåst varma vindar, tror det är första gången det händer i Luleå, det brukar alltid blåsa kallt här :P Så det har varit en helt fantastisk dag! Det är så typiskt att tenta-perioden har börjat och man måste sitta och plugga, men jag har fuskat lite och varit ute och gått med Jolinn, Madelene och Molle på förmiddagen och sedan tog Mats, Jolinn, Karma och jag en promenad på eftermiddagen :) Det var härliga promenader!
.
Jag och Karma :)
Mats och Jolinn :)
Jag med tjejerna :)
Jolinn och Karma!
Träden har äntligen börjat bli gröna här uppe i Luleå! :)
.
Det blev så att jag tog och satte mig ute på vår uteplats och pluggade idag istället för att sitta inne, det var skönt :) I vår rabatt har blommorna börjat blomma!
.
.
Till middag grillade vi kyckling med potatissallad och lite annat småttoch gott till! Grillmästaren (Mats) gjorde bra ifrån sig idag :) Det blev väldigt gott! Det blev första gången för i år som vi satt ute och åt middag, väldigt härligt!
.
Mats redo för att äta :)

Postat av: Sara

Såg otroligt härligt ut! :)

2012-05-27 @ 21:12:44
Postat av: Anna

Ja det var en riktigt härlig dag! :) Hoppas ni haft det bra ute i stugan :)

2012-05-27 @ 21:37:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback