Apelsin- och chokladkaka!

Nu sitter jag och äter apelsin- och chokaldkaka med grädde till som jag bakade igår! Den blev faktiskt inte så tokig :) Jag blev lite baksugen igår då någon av våra grannar bakade bullar, kände lukten ända ut i korridoren, så då testade jag att baka en ny kaka.
.
Gott! :)
.
Vi har haft möte i en av projektgrupperna nu på förmidagen så nu har jag inte så mycket mer kvar att göra i skolan innan helgen. Det ska bli skönt med helg :) Känner mig lite konstig i huvudet idag, Mats är ju förkyld så jag hoppas att det inte är nått sånt på gång, måste vara frisk imorgon då vi ska på utställning :) Vi hoppas på att det blir bra väder imorgon eftersom vi kommer vara ute i stort sett hela dagen :)

Postat av: Gunilla

Ser spännande ut! :P

2012-05-20 @ 19:49:55
Postat av: Anna

Ja den blev god! :) Skulle kanske vilja ha något annat att toppa med istället för apelsin men vet inte riktigt vad :P

2012-05-21 @ 10:23:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback