Bortgjort för detta år!

Så, då var alla redovisningar bortgjorda för detta år! Vår grupp hade tur och behövde inte redovisa, det var 6 grupper som redovisade av 16, lite tur måste man ju få ha ibland ;) Så nu har jag ätit lunch och varit ute på en promenad med Jolinn och Karma, det är tyvär ingen sol idag men väldigt varmt ändå :) Nu är det tänkt att man ska börja plugga på tentorna som man har till veckan, men jag tänkte ta det lite lugnt en stund och sen sätta igång. Ska nog börja med att läsa boken i Bygg- och anläggningsproduktion och sen blir det matte för hela slanten.
.
Ikväll ska jag och Mats ut och äta med mina tjejkompisar, det ska bli trevligt! :) Ser verkligen fram emot att få äta riktigt god mat och förhoppningsvis kommer vi inte frysa då vi ska sitta ute! Nu vill jag ha riktig sommar så man kan lita på temperaturen, som det känns nu så kan det bli nästan vilken temperatur som helst ikväll, det känns väldigt ostadigt.
.
Nu tänkte jag lägga mig på soffan och ta det lugnt en stund, sen blir det plugg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback