En varmt bad!

Efter lite fika med sjuklingen här hemma så blev det ett varmt bad för mig, jag var lite frusen och känner att jag har nått i kroppen, så efter ett varmt bad, en treo och c-vitamin känns det lite bättre :) Det har verkligen varit en lugnt eftermiddag hos oss, jag och Mats har legat i soffan medan Karma och Jolinn har sovit, skönt att få vara lat en stund. Jag gick ut och rastade Karma bara för ett litet tag sen och såg då till min stora gläjde att solen kom fram lite mellan molnen, hoppas på att solen kommer fram ikväll så att kvällspromenaden blir skön :)
.
Nu håller Mats på att göra sig i ordning för en sväng på Storheden, vi ska på Djurmagazinet och kolla på en bur, får se om det blir något köp :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback