Nytt projekt.. Mitt projekt!

Ikväll har jag börjat på ett nytt projekt som jag har tänkt på väldigt länge. Sitter just nu och funderar och pillrar på en logga, riktigt roligt :) Får se om det blir någonting av det men ni kommer få se och höra mer då Mats har fått hem sin Lilleplutt. Jag är väldigt hemlighetsfull kring detta eftersom jag inte ens vet om det kommer bli någonting av det men jag har iaf börjat på det nu :) Imorgon ska vi iväg och inhandla lite mer till detta projekt, känns väldigt kul!
.
God natt på er! Nu ska vi gå och lägga oss!

Postat av: Gunilla

Blir väldigt nyfiken nu! :P

2012-05-31 @ 09:59:57
Postat av: Sara

Jag med! Berätta!!! :O

2012-05-31 @ 12:09:35
Postat av: Anna

Hihi vågar inte säga så mycket mer eftersom det kanske inte ens blir någonting utav det men om det blir så berättar jag för er först :) Inget märkvärdigt egentligen, kanske bara jag som tycker det skulle vara roligt :P

2012-05-31 @ 12:19:25
Postat av: Sara

Jag med! Berätta!!! :O

2012-05-31 @ 12:39:24
Postat av: Sara

Haha nu fick du dubbla kommentarer av mig fast olika tider! Jag blir nyfiken, du kan skicka sms och säga? ;p

2012-05-31 @ 12:41:14
Postat av: Monica

Men hallå där!!!

Inte får man göra så, säger A så måste man säga B!!

;) :) Inte hålla oss nyfikna på halster!! :)

2012-05-31 @ 17:31:00
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Anna

Haha nämen det är inget speciellt, tycker bara att det skulle vara en rolig ide :) Roligt att ni blev så nyfikna iaf ;) Jag kan visa lite bilder senare om det blir någonting utav det här :)

2012-05-31 @ 19:08:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback