Tråkigt!

Det snöar.. usch vad tråkigt! Jag som hade tänkt att vi kunde vara ute hela helgen och hålla på att pyssla på bakgården. Rabatten måste rensas och utemöblerna ska torkas av och sättas fram. Men det går inte nu.. Jag har varit ut korta svängar med Jolinn och Karma men man vill inte vara ute så länge då det blåser och snöar :S Det som var så fint väder igår också blir det nästan vinter idag, men men.. sommaren kommer nog tillsist.
.
Så här skulle vi fått haft det idag också :)
.
Jag sitter här och är rastlös, jag vill inte vara ute och gå några längre sträckor idag då det blåser så mycket och jag har inte ro att bara ta det lugnt, se på film eller pyssla. Vad kan man göra en sån här dag? Har någon nått förslag? :) Innerstinne skulle jag nog vilja åka till Ikea men det säger jag inte till Mats ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback