Bilder kommer!

Förlåt, jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder igår från helgen men jag var så otroligt trött igår. Kände mitt på dagen att jag började bli förkyld så när jag kom hem efter jobbet och några ärenden runt kl 18 så åt vi middag och sedan la jag mig i soffan och tittade på tv. Jag råkade somna i soffan runt kl 20 och kl 21 väckte Mats mig och sa att jag skulle gå och lägga, så jag somnade om några minuter senare i sängen och sov till kl 6 imorse. Så inatt har jag sovit 10 timmar och det behövdes. Nu är jag lite snuvig och har ont i halsen så det blir sängen för mig strax, måste vila upp mig så jag inte blir sjuk. Så tyvär så kommer bilderna någon annan dag, imorgon kanske :) Ska försöka lägga upp dom imorgon! Jag kan bjuda på en bild ikväll och den är på Elias från i helgen :)
  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback