Film?

Två hundar ligger utslagna nedanför soffan, Mats sitter och spelar Halo och jag funderar på att sätta igång en film :) Eller ska jag baka?! Jag är både lat och sugen på något gott, men det känns lite jobbigt att baka ikväll.. det får kanske bli till helgen istället :) 
 
Jag får se om jag åker på utställning på lördag, jag har inte anmält oss men jag tänkte att det kan ju vara bra socialträning för Karma och Jolinn. Jag längtar till våren och sommaren då utställningarna utomhus drar igång igen, ska bli roligt att se hur det går för Karma till våren :) Då ska jag testa att ställa ut Jolinn också och hoppas att hon inte fäller så tidigt. Men det är många månader dit. 
 
Nu blir det lite mys i soffan och kanske en film :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback