Twilight

Nu är biljetterna köpta! Längtar så in i norden! :) Twilight på bio och besök av Sara och Janne, kan det bli bättre?! Nej, det kan det inte :) 
 
Den 17:e smäller det :P
 
Nu ska vi bara ladda upp inför biobesöket med att se alla tidigare filmer i Twilight serien :) Vi börjar ikväll med första filmen, jag är redo med pyjamas på och datorn i knät under täcket i sängen, mys på hög nivå :) 
 

Postat av: Emma

Hihi, jag såg också den första ikväll, den gick ju på tv! 2an går imorrn, de kör marathon, en film per kväll :D

Svar: Ja jag såg att den skulle gå på tv så jag satte igång den på datorn så slapp jag se all reklam, nu måste man se alla, dom är ju så bra! :)
None None

Postat av: Marlene

14e smäller de för min del :)

Svar: Oj, lyllos! :) Vi "måste" vänta på att Sara och Janne ska komma upp till Luleå så för oss blir det den 17:e ;) Men vi väntar så gärna, helst när man får besök :)
None None

2012-11-07 @ 17:49:58
Postat av: Sara

Lääääängtar!!! :D

Svar: Jag meeeed!!! :D Har sett andra och tredje filmen idag :D
None None

2012-11-11 @ 13:35:22
Postat av: Emma

Du är smart du, jag satt och ojjade mig över reklamen, haha. Men de andra såg jag på datorn så jag slapp. Snart är det dax, ska se på lördag! Ni ska se på fre va? Längtar!!

Svar: Haha ja jag slipper helst reklamen så vi brukar titta på datorn :P Vi såg den också i lördags, jag tycker att det var ett bra slut :) Är väldigt nöjd att den slutade sådär faktiskt :) Vad tyckte du om filmen?
None None

Postat av: Emma

Tycker också att den var bra! Och jag gillade "twisten" satt typ bara och gapade! :) Så jag är också nöjd!

Svar: Ja verkligen! Måste se den snart igen :)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback