Karma 1 år!

Idag fyller Karma 1 år! :D Tänk vad fort ett år går! Jag minns så väl när vi gick och väntade på att Karin skulle höra av sig och säga att det föds valpar, och det var så spännnande om det skulle finnas en tik till oss. Till slut kom mailet vi väntat på och där stod det att det hade föds tre tikar och fyra hanar och att en tik var vår :) Nu ligger vår goa tjej bredvid mig i soffan och sover, hon är så härlig! :) 
 
 
 
I helgen har vi haft besök av Marlene och Kristoffer! :) Det har varit en jättetrevlig helg, detta gör vi gärna om :) Det blev en sväng på stan i lördags och sedan åt vi på Bishops, det blev förrätt, huvudrätt och efterrätt, riktigt gott :) På söndagen tog vi det ganska lugnt men vi hann med en sväng på DollarStore och några avsnitt av How I met your mother. Det var en härlig helg! :)
 
Idag var det jobb igen men dagen gick fort. Vi har varit ute på våra olika projekt för att kolla hur vi ligger till och för att lösa lite problem. Sedan har vi/jag hunnit med ett möte, skrivit ut massor av ritningar och skrivit lön :) Imorgon vid kl 8 åker jag och några arbetskamrater ner till Pite havsbad! Vi ska ha startmöte där hela dagen och sedan blir det lite aktiviteter för att lära känna varandra och sedan middag :) Det blir övernattning på Pite havsbad för oss och på onsdag är det möte hela dagen. Så Mats kommer få vara ensam hemma med Jolinn och Karma i två dagar, men det går nog bra det också. Den här veckan kommer gå fort tror jag!

Postat av: Gunilla

GRATTIS I EFTERSKOTT KARMA!! :)

2012-10-02 @ 22:19:43
Postat av: Anna

Hon tackar så mycket! :)

2012-10-03 @ 18:46:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback