Ljust!

Har just kommit hem från jobbet och väntar på att maten som står i ugnen ska bli klar. Jag är inte så pepp på att sätta mig med böckerna och plugga men det måste göras, skulle vara gott med lite mat i magen först. Det börjar närma sig tenta och jag kan inte allt, så det känns inte så jättebra att jag bara har kvällarna att plugga på nu, så vi får se hur det går..
 
Idag har det varit riktigt kallt här i Luleå, tur att man inte har behövt vara ute idag. Tror det var runt -10 grader imorse när jag var ut med Jolinn och Karma på morgonpromenaden. Men vilken skillnad det var imorse då jag åkte till jobbet, det var nästan ljust ute, så skönt :) Det kändes som att man kom senare till jobbet eftersom det var så ljust, men dessvärre blir det ju mörkt fort också. 
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet och sedan blir det mat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback