Måndag!

Imorse var det kallt när jag gick ut och gick med Jolinn och Karma kl 5.30, här på Porsön var det -9 grader. Det blev en snabb promenad i den kalla morgonen och sedan frukost framför tvn. Som tur var så var iallafall bilen varm och skön när vi satte oss i den för att köra till jobbet :) 
 
På jobbet var vi ute i stort sett hela förmiddagen, kände att man skulle behövt ha långkalsonger på sig, det blev kallt när man bara stod still. Så imorgon blir det kanske långkalsonger beroende på hur kallt det är :P
 
Jag och Mats har haft lite måndagslyx ikväll, det blev fläskfile och klyftpotatis till middag och till efterrätt blir det kladdkaka och rabarberpaj :) Ingen dålig start på denna vecka inte!
 
Vi har haft en jättebra helg och jag känner mig verkligen utvilad, så härligt med sånna här helger :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback