Anmälda!

Nu har jag anmält oss till ännu en utställning! Det är en Officiell utställning i Vännäs den 16 juni som jag har anmält oss till. Både Jolinn och Karma är anmälda så det ska bli kul :) Roligt att ha några datum att se fram emot, det kommer bli en rolig sommar! :) 
 
Här är lite viktiga datum som vi längtar till!
 
5/4 Teorikurs: Anatomi och bedömningsteknik
6/4 Fort. Teorikurs: Anatomi och bedömningsteknik
18/4 Utställningsträning på Storheden - Missade denna!
20/4 Inofficiell utställning i Ö-vik
25/4 Utställningsträning på Storheden
5/5 Inofficiell utställning i Piteå - Kommer inte fara på!
2/5 Hundkurs: Teori
8/5 Hundkurs: Teori
15/5 Hundkurs: Teori
18/5 Officiell utställning i Piteå 
22/5 Hundkurs: Teori
29/5 Hundkurs: Teori
5/6 Hundkurs: Teori
12/6 Hundkurs: Teori
16/6 Officiell utställning i Vännäs
 
Sedan finns det ju en hel del utställningar i sommar som man kan fara på, nu är det bara att fundera på vilka vi vill fara på. Utställningar som jag funderar på är Gällivare, Piteå och Överkalix. Får se vilka vi väljer att fara på och även om det blir några fler än dessa :) 
 
Igår fick vi PMet till utställningen i Piteå den 18 maj, det är bara 3 Eurasier anmälda! Det är Jolinn, Karma och Ulay så det blir en bra och lugn start på den Officiella utställningssäsongen för oss :) Kommer bli en rolig dag! :)
 

Postat av: Emma

Vad är det för spännande hundkurs ni går? :)
Jag har pratat med Stefan om Gällivare, och siktar på Piteå också. Men jag vågar inte anmäla till någon av dom innan jag vet något schema :( Hoppas hoppas jag får det så fort praktiken börjar! Man vill ju planera sin sommar..Jag ska då försöka övertala honom om en utställning till iaf, han tyckte ju som sagt tidigare att det var för långt till Gällivare men nu när jag sa att vi kunde ju se det som semester (efterosm jag inte har någon) och göra en kul grej av det så lät han mer sugen!

Svar: Det är en hundkurs som går igenom i stort sett allt om hunden, anatomi, genetik, foder.. ja i stort sett allt :) Väldigt intressant! :) Piteå kommer vi åka på iaf, den är ju så pass nära :) Så det hade ju varit jättekul om ni också ska på den :) Så typiskt med schema för jobbet, förstår att du vill ha det nu så ni kan planera lite. När är det du börjar praktiken? Ja precis, ni får göra en semestertripp över en helg och passa in en utställning i och med det, det blir ju perfekt att kombinera :)
None None

2013-04-28 @ 23:59:17
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

På måndag börjar praktiken! :) Känns spännande och kul men också lite jobbigt, för nu har man ju vant sig vid att kliva upp när man vill å göra nästan vad man vill haha. Nu ska man in i rutiner igen! :P

Svar: Jaha hoppas du får schema på måndag då! :) Haha ja, jag förstår dig :P Känner exakt likadant med sommarjobbet, ska bli jättekul att få träffa alla igen och få något annat att göra men man blir bortskämd när man pluggar att man får bestämma dagarna hur man vill :)
None None

2013-04-30 @ 01:46:29
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback