Dålig igen...

Ja, då ligger jag här igen... andra gången jag mår dåligt/är sjuk på två veckor. Usch vad less jag blir, vill inte vara sjuk :( 
 
Det är tur att jag var på två långa promenader igår med hundarna, idag är dom ganska sega så det är tur iaf när jag ligger. Det blot ren lugn dag här hemma, hoppas ni mår bättre :) 

Postat av: Marlene

Huvva! är du förkyld eller mår du illa igen? :( Krya på dig!


Svar: Den här gången är jag förkyld och har feber, är det inte det ena så är det de andra.. Är less på att vara sjuk nu.. :(
None None

2013-04-13 @ 23:29:11
Postat av: Emma

Jag ligger också sjuk =( Har precis klivit upp för första gången idag, men det är ju bara till o gå och lägga sig igen! Ont i halsen, feber, hosta! urrk. Det gör så ont att hosta alltså.
Hoppas att vi hinner bli friska!!

2013-04-15 @ 16:17:35
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback