Fullproppat!

I helgen har jag varit på en 2-dagarskurs i Anatomi och bedömningsteknik. Det har varit väldigt intressant men oj vad huvudet är fullproppat nu. Igår kväll när jag kom hem så kände jag mig lite smått förstörd måste jag erkänna.. vissa hundraser mår inte bra.
 
Det har varit väldigt nyttigt och lärorikt och nu förstår jag till och med vad dom menar med kritiken man får på vissa utställningar. Vinklar fram respektive bak, kors, förbröst, bröstben och bröstkorg, rygglinje och allt det där, nu förstår jag :) Så det känns kul att jag kommer ha användning av det här både i det ena och det andra.
 
I torsdags var jag och Jolinn på utställningsträning och det gick hur bra som helst. Jag är så stolt över våra tjejer, jag längtar verkligen till utställningarna nu :) Det ska bli så kul! Jag har anmält både Jolinn och Karma till en inofficiellt utställning i Ö-vik nu i april och första officiella utställningen för i år i Piteå i maj. På den officiella hoppas vi på Excellent på båda Jolinn och Karma, det hade varit jättekul :)
 
Idag har vi haft fint vårväder med sol och plussgrader. Jag och tjejerna tog en promenad på en timme idag i det fina vädret, och efteråt såg dom ut som två.. ja, jag vet inte vad.. dom var grusiga och leriga så det blev till att hoppa in i duschen för dom, det gillades inte kan jag lova. Men det var snabbt överstökat så nu ligger båda två och sover och är nöjda :)
 
Här kommer lite bilder från dagens promenad!
 
Jolinn och Karma njuter av en promenad i solen :)
 
 
Medan Mats var och pysslade lite i bilen passade jag på att köra lite utställningsträning med Jolinn och Karma på parkeringen, det gick riktigt bra faktiskt :) Här ställer Jolinn upp sig! :)
 
Jolinn tränar inför utställningen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback