Pass!

Idag har Mats varit iväg och fixat ett pass till sig, kommer om en vecka ungefär :) Han ska ju utomlands i tre veckor till hösten, så då blir jag och tjejerna ensamma här uppe. Jag är väldigt avundsjuk kan jag säga, hade ju velat att nästa utomlandsresa skulle vara en tillsammans men det får bli nästa gång. 
 
Igår lyckades jag göra klart resten av uppgiften till Konstruktionsläran och lämna in den, det är lite tungt när man mår dåligt och ska räkna. Men uppgiften skulle in så det var inte så mycket annat att göra. Resten av veckan blir nog till att vara hemma, jag har inte mycket krafter och dom få krafter jag har vill jag spara så att jag blir frisk snabbt. 
 
Annars händer det inte mycket här hemma, Mats kämpar på på skolan medan jag ligger hemma. Jolinn och Karma börjar bli lite rastlösa av att bara vara inne och på bakgården och bara vara på korta rastrundor som Mats går med dom, men jag har absolut inga krafter till promenader så dom får allt vänta några dagar till på sin promenad. 
 
Nu ska jag titta på medan Mats spelar Xbox, det är så intressant! ;) Även Karma ligger som fastklistrad här i soffan ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback