Ridning!

Nu när vi var hemma i Ö-vik förra helgen så passade vi på att fara och titta på Mats lillasyster Mathildas hästar. Dom har köpt en Nordsvensk som heter Ida och ett Gotlandsruss som heter Strix. Det var jättekul att få se dom och det blev även en ridtur för mig och Mathilda :) 
 
Här kommer lite bilder från den dagen!
 
Mathilda och Ida i hagen :)
 
Det var nästan ett år sedan jag red sist så jag var lite ringrostig :P
 
Mathilda och Strix :)
 
Jag fick rida Ida :)
 
Mathilda och Strix i full fart! 
 
 
Mathilda, hästen Ida och jag :)
 
Strix efter ridningen :)
 
Det var en rolig och trevlig dag och jag kan erkänna att jag har haft träningsverk i en vecka, jag är verkligen otränad :P Men det var roligt och jag hoppas att det blir fler ridturer för mig och Mathilda i sommar :) 
 

Postat av: Emma

Å gud vad roligt! Jag vill också rida igen...det är så längesen!

Svar: Det var riktigt roligt! Var ju ett år sedan jag red sist så det var på tiden :) Ni hade väl hästar förut, vilken dröm det måste ha varit! :)
None None

2013-04-30 @ 01:45:03
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback