Skanska och promenad!

Imorse tog jag mig en sväng ut till Sunderbyn för att träffa mina "gamla" arbetskamrater på Skanska :) Det var kul att träffa alla igen och se hur långt dom har kommit, dom hinner några våningar på en och en halv månad så det var kul att se :) Så nu är typ allt fixat inför sommarjobbet, det är bara att vänta på anställningspappren så är det bara att börja jobba sen :) Så här ser det ut just nu!
 
Hotellet med ett tält runtomkring! 
 
Just nu är dom på våning 4 där dom sätter form för väggarna! 
 
 Utsikten från våning 4 ner på etableringen :)
 
När jag kom hem från Skanska tog jag, Jolinn och Karma en promenad på en timme, det är en riktigt fin dag idag så det var så skönt att vara ute :) När vi kom hem gick tjejerna och la sig ute på uteplatsen en stund, det är så skönt att sitta mot husväggen en sån här dag :) Nu ligger hundarna och sover och laddar upp inför ikväll, då är det sista utställningsträningen, ska bli kul :)
 
 
Jolinn ligger och njuter i solen :) 
 
 Den bästa platsen som finns tycker Jolinn och Karma att vår uteplats är :)

Postat av: Emma

Jag vill också ha uteplats! Är så sur att vi fick balkong :( På ritningen vi fick var det först uteplats men sen var det balkong när vi kollade när de byggde. Typiskt!

Svar:
None None

2013-04-27 @ 00:40:29
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback