Utställningsträning!

Ikväll har jag och Karma varit på sista utställningsträningen för i vår. Vi fick även sällskap av Hannah och Texas, väldigt trevligt! :) Och kan ni tänka er, när jag håller på att parkera bilen kommer ett par gående med två eurasier.. TVÅ eurasier! :D Det är inte så vanligt här i Luleå att man stöter på eurasier, så det var så himla kul att träffa dom där :) Karma blev jätteglad och tyckte att det var jättekul att få träffa två snygga eurasierkillar! :)
 
Utställningsträningen gick hur bra som helst och Karma skötte sig jättebra, en riktigt lyckad kväll! :) Karma och ena eurasierhanen hann även med lite bus och dom tyckte att det var jättekul! :) Den här utställningsträningen var en liten annorlunda träning då dom bedömde utställaren och inte hunden, så idag fick jag kritik på mig själv :)

Här kommer min kritik!
 
 
Vi fick även ett pris, en behändlig portionstermos och lite hundgodis! 
 
 
 Tog även lite kort på dom andra två eurasierna medan dom var inne i "ringen" :) 
 
 Här är den snygga eurasierhanen som Karma fick busa med! :)
 
 Här är den andra snygga eurasierhanen! :)
 
 Och våran fina Karma! :)
 
 
 

Postat av: Emma

Tycker det ser ut som Ivar o Jalmar så nu måste jag ju fråga om det var dom? :P

Svar:
None None

2013-04-27 @ 00:11:46
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Och nu såg jag på fejjan att det var så, hihi. :P

Svar:
None None

2013-04-27 @ 00:13:58
URL: http://ulay.se
Postat av: Anna

Det fungerar inte när jag svarar på dina kommentarer så jag får svara så här istället :P

Du har så rätt, det var Ivar och Jalmar vi träffade! :) Väldigt trevligt att få träffa dom! :)

2013-04-27 @ 10:49:44
Postat av: Emma

Mäh, vad skumt att det inte fungerar att svara på dom!

Svar: Nu gör vi ett nytt försök och testar om det går att svara på din kommentar :P
None None

2013-04-27 @ 15:14:34
URL: http://ulay.se
Postat av: Monica

Härligt Anna!! :)
Mycket bra jobbat, du är jätteduktig!
Det ska bli jättekul att följa er framfart i ringarna framöver! Jag tror att det kommer att bli en härlig sommar! :D

Kramiz
/ Monica

Svar: Tack Monica! Det känns så himla kul! :) Och det känns skönt att träningen ger färdighet. Jag tror också att det kommer bli en härlig sommar! :D
Vi längtar till Officiella i Piteå nu! :)
Kram
None None

2013-04-27 @ 22:39:43
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback