Jul?

Julkänslorna har inte riktigt kommit men idag har vi fått upp lite julsaker här hemma i alla fall. Adventsljusstake i sovrumsfönstret och stjärnor i vardagsrummet, Mats har plockat fram några tomtar och dukar så nu fattas väl bara julmusiken och julkänslorna. Imorgon tror jag att jag tar och sätter på julmusiken medan jag sitter hemma och pluggar, och det får gärna snöa lite imorgon också :)
 
Annars rullar allt på, idag blev vi klar med en inlämningsuppgift i hydraulik och imorgon ska jag sitta i stort sett hela dagen med ritningar och försöka få någon ordning på nästa redovisning. Det är väldigt mycket som ska hinnas innan jul, jag hoppas jag hinner med allt!
 
Nu börjar det bli dags för sängen tror jag, Jolinn och Karma har redan gått och lagt sig :) Jag tar och gör det jag med, god natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback