Tentaplugg!

Idag har det blivit ännu mer tentaplugg, sitter och pluggar inför tentan jag har på torsdag. Men ibland är det lite svårt då man har en hel del andra roliga saker att göra. Som tex att slå in alla julklappar, gå ut och gå med Jolinn och Karma eller bara sitta i soffan och titta på tv :) Men det går framåt i pluggningen än att jag vill göra alla dom andra sakerna :P 
 
Jag, Jolinn och Karma tog oss en promenad i snöyran bort till dagiset för att få en paus i pluggandet. Det blev mycket bus i snön för Jolinn och Karma och jag blev nästan översnöad när jag stod där och tittade på :) Sedan körde vi lite lydnad och följsamhet, det tycker tjejerna är roligt :) 
 
Den här bilden tog jag idag efter att vi hade kört lite lydnad och följsamhet :)
Jolinn och Karma är fokuserad på mig, undra vad jag har för något gott i handen :)
 
Nu ska jag ta och plugga lite till innan det blir mat. Sedan ikväll efter lite mer pluggande tänkte jag belöna mig själv med att slå in några julklappar, det är inte många dagar kvar nu tills vi åker hem och då ska allt vara inslaget och klart :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback