Besök!

Idag fick vi lite oväntat besök av Sara och Janne :) Sara ringde sent igår och frågade om dom fick komma förbi idag,  och det var ju såklart dom fick :) Jättekul att få besök av dom! :) Sara och Janne har varit i Överkalix i helgen och även köpt bil, en fin golf blev det. Både jag och Mats fick testköra den, en mycket fin bil :) 
 
Det var inte bara jag och Mats som blev glada av att se Sara och Janne, Jolinn och Karma blev alldeles tokiga när dom fick se Sara komma gående från bilen. Jolinn pep och gnydde när hon fick träffa Sara, och sedan när Janne kom ville hon ju såklart hälsa på han också :) 
 
Janne och Sara och nya bilen :)
 
Dom var tyvär tvungen att åka hem till Husum igen men vi fick träffa dom några timmar iaf och det var jättekul :) Efter att dom hade åkt tog jag, Jolinn och Karma en långpromenad över isen och bort till Björkskatan. Efter det har både jag och Mats suttit med skolarbete, nu sitter vi och tittar på Fringe och tar det lugnt :) 
 
Jag ska ta och lägga upp lite bilder från gårdagens utställning lite senare :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback