Skön helg!

Imorse kl 09.20 rullade Audin ut från Forskarvägen, det blev väldigt tomt här hemma efter att mamma och pappa hade farit. Vi har haft en jättebra helg med mamma och pappa :) Synd att en helg ska gå så fort bara, än att dom kom mitt på dagen i fredags och åkte imorse så gick dom här dagarna fort ändå. Men nu har vi fått samla lite krafter i helgen så vi klarar oss till påsk ;)  
 
Vi sitter och fikar innan det blev en långpromenad till Björkskatan, över isen och hem :)
 
Mats :)
 
Ute på långpromenad igår, här är vi på väg ut på isen från Björkskatan!
 
Det blåste så otroligt ute på isen, så vi skyndade oss över.
 
Pappa, mamma, Jolinn, Mats och Karma :)
 
I helgen har jag och mamma bakat semlor, så det har blivit mycket fika dom här dagarna :)
 
Jolinn och Karma :)
 
Mats och pappa sitter och tar det lugnt i soffan en stund, vi har verkligen tagit det lugnt i helgen :)
 
Jolinn tog det också lugnt :)
 
Mamma in action.. vi hjälptes åt i köket :)
 
Karma :)
 
Mamma följde med mig på kvällsrundan med Jolinn och Karma, mysig med sällskap :)
 
Vi fick jättefina tulpaner av mamma och pappa :)
 
Idag har jag suttit med Byggtekniken i stort sett hela dagen, jag har suttit och ritat sektionsplan på huset och det känns som att det aldrig blir klart. Jag har några beräkningar kvar innan jag kan börja med planschen, min planering som jag hade förra veckan sprack litegranna.. men den ska in den 17 februari så jag har några dagar på mig. 
 
Jag ska sätta mig och rita en stund till och sedan blir det middag och kanske lite bakning :) Om vi har tur så hinner vi även med ett avsnitt av Fringe ikväll :)

Postat av: Emma

Vad mysigt att få ha dom hos er en hel helg! men jag håller med, tiden går så fort när man har föräldrarna på besök! nu bor ju mamma här i umeå, men när pappa kommer upp och hälsar på tycker jag alltid att tiden går alldeles för fort!

Svar: Ja det har varit en jättemysig helg :) Det är ju så typiskt att tiden ska gå så fort!
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback