Sova!

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder från Ishotellet ikväll men jag har inte ens hunnit lägga in dom på datorn.. jag blev just klar med inlämningsuppgiften i akustik som ska in imorgon. Nu tänkte jag gå och duscha och sedan är det dags för sängen, äntligen! :) Mats har åkt iväg till OKQ8 för att göra ett oljebyte på vår bil, så han borde snart vara hemma igen. Efter att jag, Jolinn och Karma tog oss en 40 minuters promenad nu vid halv nio så gick både Jolinn och Karma och la sig efter att vi hade kommit in, dom tyckte att det var dags att sova för natten. Och det känner jag likadant nu, ska bli skönt att få duscha och sedan gå och lägga mig :) 
 
Imorgon är det hund-kurs igen! :) Jag längtar till varje onsdagkväll nu för tiden, det är så roligt att gå den här kursen, jag har verkligen något att se fram emot :) På torsdag har jag en heldag på Skanska, det ska bli spännande. Det blir även middag på kvällen och lite trevligheter :) Och på fredag är jag ledig, då ska jag passa på att ta en riktigt långpromenad med Jolinn och Karma mitt på dagen. Den här veckan kommer nog gå snabbt, det är redan onsdag imorgon!

Postat av: Emma

Vad är det för rolig kurs du går? :) Vi har anmält oss till rallylydnad, hoppas han är frisk då. Blir spännande och säkert kul! :D

Svar: Det är en teorikurs om hunden, går igenom genetik, utfodring mm :) Väldigt rolig! Jag hade tänkt gå en allmän lydnadskurs med Jolinn nu i vår men den jag tänkte gå tog dom bort av någon anledning, så nu ska jag gå på utställningsträning med både Jolinn och Karma istället :) Jaha vad roligt! När börjar den kursen för er då? :)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback