Tavla!

Idag har jag gjort klart tavlan som Mats har målat, så nu hänger den på väggen vid bordet :) Vi har inte riktigt bestämt om den passar där så den kommer få hänga där några dagar så vi får känna hur det känns, annars sätter vi upp den i sovrummet istället :) Så här blev den!
 
 
 
En tavla som man kan hänga upp bilder på, och byta bilderna när man vill :) Just nu hänger gamla bilder från när Jolinn var liten men nu i veckan ska vi åka och framkalla lite bilder så vi kan hänga upp nya :) 
 
Sedan testade vi något nytt till efterrätt ikväll, det blev hemmagjord chokladpudding. Jag som verkligen är en chokladälskare blev lite besviken, den smakade gott och mycket choklad men det var ingen pudding, det var mer som mousse. Det var lite tråkigt att det inte blev rätt konsistens men sånt är livet, bättre lycka nästa gång.. 
 
Hemmagjord chokladpudding och grädde!
Imorgon har jag en labb i akustik, så det blir min första långdag i skolan sedan praktiken.. känns underligt. Mats har föreläsningar på eftermiddagen, så på kvällen kanske vi åker och framkallar lite bilder :) Nu blir det lite tv och sedan sängen, det är en lång dag som väntar imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback