Torsdag!

Dagen har varit rätt lugn, jag hade en föreläsning på förmiddagen i akustik och Mats har varit ledig idag. Anton kom förbi mitt på dagen och fikade med oss men annars har det varit rätt lugnt. Mats badade hundarna igår så det har inte blivit några långa promenader idag då det har varit ganska kallt. Så det har blivit en innedag då jag fått gjort lite skolarbete också. 
 
Kvällen kommer bestå av tvättning och städning då mamma och pappa kommer imorgon. Vi försöker göra det bästa vi kan i städning och tvättning så jag hoppas inte att pappa kommer känna av hundarna allt för mycket i helgen. Annars får vi passa på att vara ute så mycket som möjligt. 
 
Helst av att skulle jag bara vilja lägga mig under en filt och se på en film med Mats, Jolinn och Karma bredvid mig, men nu är det städning som gäller!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback