Bilder från nyår!

Här kommer lite bilder från nyår! Det har ju "bara" tagit 10 dagar för mig att få in bilderna på datorn, jag har varit lite slö på kvällarna :P Men här kommer dom!
 
Nyårsmiddag! Hela gänget samlat :)
 
Det blev Runes nyårsspecial till middag, väldigt gott! :)
 
Jag och Mats gjorde Gino till efterrätt!
 
Frukt med riven vitchoklad över och sedan in i ugnen, serveras med glass till!
 
Dags för efterrätt! :)
 
Mathilda lyxade till det lite med tomtebloss, väldigt fint :)
 
Jag hoppas inte Åsa blir arg nu men vi fuskade lite på 12-slaget och lät hundarna mysa med oss i soffan. Jag hoppas att det gick bra annars ber om ursäkt så här i efterhand om det inte gick bra :) 
 
Mats, Karma och Jolinn :)
 
Karma, jag och Jolinn :)
 
 
Min fina Mats :)
 
Tyvär blev det ingen bild på oss båda två den här nyårsaftonen, vi få kompensera och ta den lite senare :)
 
Dagen efter tror jag vi alla var lite trötta, Mats låg i sängen..
 
..och Karma låg nedanför sängen :) Det blev en väldigt lugn dag.
 
Ja, det var vår nyårsafton! En lugn skön dag med familjen Forstin, väldigt trevligt :) Nu har jag snart hunnit jobba i en och en halv vecka sedan vi kom upp till Luleå igen, kan inte förstå att veckorna går så snabbt. Snart börjar skolan igen.. usch.. vill inte tänka på det ens, jag trivs så bra på jobbet så jag vill inte sluta. Men jag kommer tillbaka till Skanska till sommaren så jag har något att se fram emot :) 
Nu är det läggdags för hela familjen här på Forskarvägen, god natt på er! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback