Bilder..

Jag kom ju på att vi har lite bilder från nyårsafton som jag glömt att lägga in på datorn, ska ta och göra det imorgon så lägger jag upp dom här sedan :) (om dom blev bra)

Imorgon tänkte vi åka till Hunddagiset och bjuda på lite fika som tack för dom här 7 månaderna som Jolinn och Karma har varit där. Nu när jag snart börjar i skolan igen kan dom vara hemma på dagarna eftersom Mats är hemma nu i två veckor och sedan när vi går i skolan så behöver dom vara hemma ensam som mest ca 2 timmar per dag :) Så det ska faktiskt blir skönt att ha dom hemma ett tag, än att Hunddagiset har tagit hand om dom jättebra under dagarna då jag har jobbat :)

Nu har jag lagt mig i sängen och ska sova, en ny jobbardag väntar imorgon för mig och en redovisning i skolan väntar för Mats. God natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback