Fredag = ledig!

Idag har jag haft sovmorgon till kl 9 då jag vaknade av att grannen ovanför oss höll på att skotta bort snön från deras balkong men det lät mer som att dom höll på att riva hela balkongen. Karma hjälpte också till att väcka mig genom att stå och flåsa i mitt öra och skälla åt grannarna som höll på att skotta :P Men det var skönt att inte sova för länge idag, ganska lagomt att kliva upp vid 8-9 tiden tycker jag :) 
 
Igår ringde jag och pratade lite med Karin, alltid lika trevligt att prata med henne :) Det blev massa hundprat så nu har jag fått lite extra energi och längtar ännu mer till våren/sommaren då alla utställningar drar igång igen :) 
 
Idag tänkte jag städa lägenheten och när jag är klar med det ska jag sätta mig och läsa och ta det lugnt. Ska läsa lite om Eurasiern och dess ärftliga sjukdomar, hur det ärvs vidare och så. Om någon är kunnig inom detta får ni gärna förklara för mig :) 
 
Nu är det bara att ta tag i dammsugaren och skurmoppen och sätta igång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback