Promenad och sockerkaka!

Härlig lördag, en riktig slappardag! Jag fick sovmorgon till strax efter kl 9, då kom Jolinn och Karma och väckte mig och ville ut. Så det var bara att klä på sig och gå ut på promenad. Sedan dess har vi bara legat i soffan och tittat på serier ända tills för drygt en timme sedan, då tog vi en långpromenad ut på isen och bort till Björkskatan. 
 
Det är -13 grader ute och alldeles vitt, himlen, träden.. och nästan ingen som är ute. Så det var nästan bara vi ute på isen. 
 
Våra fina tjejer blev glad att få komma ut i det vita! :)
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 
 
 
Alldeles vitt var det!
 
 
 
 
Det var en härlig promenad än att det var lite kyligt ute, så nu ligger både Jolinn och Karma och sover. Medan vi var ute på promenad bakade Mats en sockerkaka :) så jag tänkte passa på att baka lite jag med nu när ugnen är varm, tror det blir rulltårta :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback