Städdag!

Det blev en riktig städdag idag! Har städat hela lägenheten, bytt gardiner, tagit bort julpynd, Mats har tvättat kläder och sängmadrassen så nu har vi allt rent, har renbäddat med nya täcken och kuddar som vi fick i julklapp :) Så nu ska jag bara gå och duscha så är man redo för att gå och lägga sig :) Ska bli skönt att gå och lägga sig i en renbäddad säng och nyduschad! 
 
Vi kom just in från rastningsrundan så nu ligger Jolinn och Karma och tuggar på varsitt ben. Det har varit en härligt söndag, vi har hunnit göra mycket och ändå haft en lugn dag. Nu väntar tre dagars jobb i Sunderbyn och sedan på torsdag ska jag in till kontoret och bjuda på fika, sedan är min praktik slut. Helt otroligt vad dom här 7 månaderna har gått fort, kan inte fatta det. Men jag har trivts otroligt bra på Skanska och lärt mig massor så nu väntar 4,5 månader i skolan och sedan kommer jag tillbaka till Skanska :) Så jag har iallafall något att se fram emot!
 
Nu blir det duschen och lite tv-tittandes innan det är dags för sängen! Hoppas att ni har haft en bra helg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback