Städning och promenad!

Nu har jag städat lägenheten förutom att dammsuga halva lägenheten, dammsugarpåsen blev full så jag gick på ica för att köpa nya men där hade dom inte våran sort, typiskt. När jag kom hem igen så tog jag och hundarna en promenad istället och efter det blev det lite lunch :) Så nu tar vi nya tag med städningen.. 
 
Solen tittade fram under vår promenad och jag hann ta några enstaka bilder medan solen var uppe. Tycker att dom blev ganska fina! :)
 
Solen lyste så fint på den lilla stugan :)
 
Solen står inte högt, men så pass högt att den kommer över trädtopparna!
 
När jag skulle fota Jolinn och Karma fanns det saker som var mycket mer intressant att titta på än mig...
 
...och när väl båda två tittar på mig lyckades Karma blunda :P Så kan det gå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback