Svårt val!

Nu har jag beslutsångest... och behöver lite hjälp av er. Det är en inofficiell utställning i Boden den 16/2 och jag vet inte om jag ska anmäla oss eller inte... Jolinn löper nu och har tappat all sin päls så henne kommer jag inte ställa i sånna fall, och då känns det lite meningslöst, eller inte meningslöst men inte värt att bara ställa Karma... fast det hade varit jättekul att fara på utställningen och det är ju jättebra träning. Så vad ska jag göra?! Anmäla oss eller inte? Jag hade tänkt fara på en utställning i Ö-vik i mars men jag har tenta just den dagen så det går inte, och nästa utställning är i april/maj tror jag. Så det är kanske onödig träning då nästa utställning är om flera månader.. Jag har verkligen beslutsångest, vad ska jag göra? 

Postat av: Emma

Åh nej har du tenta när det är Gideå? Typiskt =(
Jag tycker att ni ska fara även fast det bara är Karma du ska ställa. Det är ju så himla kul! Å ni har väl inte så långt till Boden va? Jag skulle egentligen vilja åka till Boden också skulle vara roligt, känns länge att vänta till den 24 feb (eller om de va 23e, den som är i Vindeln) men jag tror att Stefan tycker att det blir för dyrt å åka till Boden nu.. :(

Svar: Ja jag fick reda på det i måndags :( Så himla typiskt. Den enda dagen i mars som jag ville vara ledig på har jag tenta :( Ja det är ju jättekul att fara på utställning! Det är bara 3 mil till Boden så det är ju inte så långt. Det hade ju varit jätteroligt att åka på samma utställning, synd att det är så långt mellan Luleå och Umeå bara för en utställning (när den är inofficiell). Hade gärna åkt till Vindeln för att ställa ut men det är ju så långt, för visst är det också en inoff? Men visst kommer ni upp till Piteå i maj när det är officiella utställningen? ;)
None None

Postat av: Monica

Hej!
Det finns ju bara ett svar - ANMÄL!! :)
23/2 är det Vindeln
(23/3 är det 3 inoffar, Övik, Kusmark, Boden.)
5/5 är det Öjebyn.
Min åsikt är att det är bättre att ha fått träna på de 2 du kan åka på, än att börja säsongen direkt på de officiella.

Ha dé!
/ Monica

2013-01-30 @ 10:33:18
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Anonym

Hej!
Det finns ju bara ett svar - ANMÄL!! :)
23/2 är det Vindeln
(23/3 är det 3 inoffar, Övik, Kusmark, Boden.)
5/5 är det Öjebyn.
Min åsikt är att det är bättre att ha fått träna på de 2 du kan åka på, än att börja säsongen direkt på de officiella.

Ha dé!
/ Monica

2013-01-30 @ 10:33:40
Postat av: Emma

Ja vi funderar på den i Piteå! Skall ni på den då? Det blir första officiella för oss jag kommer vara SÅÅ nervös!
Förstår att det känns långt för er till Vindeln också, det blir ju en bit kan man säga..
Idag har vi pratat med veterinären för nu har han ätit medicinen i en vecka och vi tycker inte att han blivit bättre. Så istället för Luleå skickade de remiss till Stockholm, för de trodde att Luleå ändå skulle skicka oss dit efter gastroskopin. Jag fick ont i magen...ursch. Hoppas vi får tid snart så vi får veta vad det är!

Svar: Ja vi ska på den i Piteå den 18-19 maj, så jag tycker också att ni ska åka på den :D Det hade varit jättekul! Jag är alltid lite nervös, men det ska man väl vara?! ;) Det är ju en sak om man planerar på att åka hem till Husum över en helg så kan man ju tajma in och åka på utställning då också, tex Vindeln, men vi har inte planerat att åka hem till Husum förän påsk tror vi.
Jaha, blir han inge bättre? :( Vad jobbigt för han.. hoppas att ni får en tid snabbt. Det värsta är ju väntan när man bara går och väntar på att det kanske blir bättre med en medicin, hoppa verkligen att dom hittar vad det är. Det måste vara jättejobbigt för Ulay :(
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback