Tårta, intyg och promenad!

Idag har jag varit inne på kontoret och jobbat lite och även bjudit på smörgåstårta, tror det var uppskattat av alla :)
 
Så här blev dom, bakade av mig :) Så perfekt att det finns kartonger att köpa för sådana här tillfällen, smidigt och enkelt :)
 
Dom var faktiskt god och båda blev uppätna på morgonfikat :)
 
Jag och min handledare satte oss efter fikat och diskuterade min praktik som har varit jättebra, pratade om allt möjligt och vi kom även in på lite exjobb-snack :) Så det var kul att höra :) Fick även ett intyg på att jag har praktiserat hos Skanska och sedan var det bara att packa ihop mina saker på mitt rum, kändes tråkigt men nu har jag ju något att se fram emot till våren :) 
 
Jag kom hem runt 12-12.30 så det blev lunch och sedan en promenad med Jolinn och Karma ut på isen :) Synd att det blev så kallt dom här dagarna, just nu har vi -21 grader så det är inte så jättekul att vara ute någon längre stund. På promenaden blev det långlina så dom fick springa av sig lite, och det tror jag behövdes :) 
 
Himlen var alldeles rosa och fin!
 
 
 
Karma :)
 
 
 
Jolinn fick ha på sig täcke idag :)
 
Karma :)
 
Jolinn :)

Postat av: Anonym

Gud så goda de dära smörgåstårtorna såg ut!!! :D

Svar: Ja dom var rätt så goda faktiskt! ;) Hoppas att är bra med er! :)
None None

2013-01-17 @ 19:29:58
Postat av: Sara

Det var jag som skrev :p

2013-01-17 @ 19:30:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback