Besök på Skanska!

Imorse klev Mats upp tidigt för att fara till skolan och sitta med en projektuppgift, tror han for till skolan runt kl 7 medan jag låg kvar i sängen och drog mig en halvtimme till :) Det var riktigt kallt imorse när jag gick ut med hundarna, -22 grader stod det på termometern. Efter en promenad och lite frukost åkte jag till Ica för att köpa lite fika och sedan åkte jag vidare ut till Sunderbyn för att hälsa på ute på Skanskas arbetsplats (min gamla arbetsplats från i höst). Tror dom blev lite glad när jag kom med bullar och för att hälsa på :) Det var ju lite typiskt att jag kom mitt i ett möte med tältmontörerna men det gjorde inte så mycket, så jag fick vara med på deras möte och sedan gick vi ut och kollade i produktion. Det har hänt mycke dom här veckorna jag varit borta, det går snabbt för dom nu när det bara är att köra på med väggar och bjälklag. Här kommer lite bilder från besöket :)
 
Nu har dom kommit upp i markplan och håller på med att gjuta väggar.
 
Nu är vi på samma nivå som sjukhuset!
 
 
Här håller dom på att armera en vägg!
 
 
 
Jag fick även gå ner i källaren och titta!
 
Just nu ligger jag i soffan och mår sisådär.. igår hade jag migrän och mådde illa och idag är illamåendet kvar och är yr. Huvudet känns inte på topp just nu, men jag försöker ändå skriva ihop text till rapporten i Byggteknik som vi ska gå igenom med gruppen imorgon. Jag funderar på att vila en stund och sedan ta tag i skolarbetet igen lite senare ikväll. Jag ska även hinna slå in alla presenter till Mats och baka smörgåstårta, skulle egentligen ha gjort den igår men då mådde jag inge bra alls så det får bli ikväll istället. Så typiskt att man ska må så här när man han mycket att göra, men men.. inte så mycket att göra åt. 
 
Nu ska jag vila lite innan jag fortsätter med skolarbetet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback