Dålig

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera här. Jag har haft ganska mycket att göra den här veckan, och helst på kvällarna. Mats fyller ju år till veckan så när det inte ha varit fullt upp i skolan har jag sprungit på stan och letat pressenter åt Mats, varit på hundkurs och varit på Skanskas verksamhetsträff.. det har varit mycket helt enkelt. Jag ska ta mig i kragen och lägga upp bilderna från Ishotellet, jag har inte ens lagt in dom på datorn för att kolla på dom men dom kommer :) 
 
Imorgon ska Mats till skolan och sitta med en inlämning, så för min del kommer lördagen bestå av hundpromenader, kanske lite shopping (fortfarande inte klar med Mats presenter), lite skolarbete och förberedelse inför kvällen.. jag ska på A-sittning. Skönt att det är långhelg den här helgen för min del, jag var ledig idag och är även ledig på måndag :) Så skönt! :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback