2 maj = snö!

Vilken härlig dag att vakna upp till.. eller inte! Här i Luleå snöar det så imorse när vi vaknade var det vitt på marken. Jag vet två stycken som är glad iaf att det snöar, det är Jolinn och Karma :P Så fort vi kom ut så körde dom nosen ner i backen och ville sätta igång och leka, det hann även bli ett Eurasierryck på den lilla promenaden :) 
 
Så här ser vår bakgård ut nu, vit!
 
 
 
 
Två snöiga hundar som älskar snö! :)
 
Idag blir det en pluggdag hemma, jag har inga föreläsningar idag så jag ska försöka göra klart inlämningsuppgifterna som ska in imorgon. Annars har jag ju en dag imorgon också på mig som jag kan fixa det sista :) Mitt på dagen ska jag, Jolinn och Karma ut på en långpromenad i snön, som tur är kommer förhoppningsvis den här snön försvinna fort, känns inte som att den kommer ligga kvar länge :) 
 
Ikväll är det äntligen hundkurs igen, förra veckan blev det inställt pga att vår ledare fick förhinder och veckan innan det var jag halvsjuk så då hoppade jag över den gången så nu äntligen är det ikväll :)
 
Nej, nu ska jag ta tag i skolarbete och sedan blir det promenad! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback