Cykla!

Ikväll har jag och Mats varit ute och cyklat med Jolinn och Karma :) Det var första gången som jag cyklade med hund så det gick lite sakta men förvånadsvärt bra. Karma och jag fixade det där bra, vi är ett bra team :) Så nu ligger både Jolinn och Karma och sover efter cykelturen, jag och Mats sitter och tittar på tv och funderar på att ta lite efterrätt :)
 
Jag håller på att fundera på om jag ska fixa en hemsida där det ska finnas lite information om oss och där Jolinn och Karma har sina egna sidor med info, resultat från utställningar och röntgen mm. Kanske ett galleri med bilder på Jolinn och Karma och lite sånt :) Vi får väl se vad det blir! :)

Postat av: Emma

Det tycker jag absolut att du ska göra :D

Svar: Håller på lite smått med en hemsida nu :) Det är ju så himla roligt att sitta och prillra med en hemsida så jag skulle kunna sitta uppe hela natten :P Jag meddelar när den är klar! ;) Hur går det på praktiken förresten? Har du fått något schema? :)
None None

2013-05-06 @ 07:23:10
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback