Mindre än en vecka!

Nu är det mindre än en vecka kvar till Utställningen i Piteå! :D Ska bli så himla kul!
 
Idag är det jättefint väder här uppe i Luleå! Strålande sol och 13-14 grader, härligt! :D Jolinn och Karma har legat ute sedan vi klev upp men nu har dom kommit in för att sova en stund :) Jag har krattat gräsmattan och fått bort diverse skräp (som våra grannar över oss har kastat ner), sedan klippte jag busken som vi har mitt på gräsmattan så nu är den fin igen :) 
 
Det blir nog en ganska lugn dag idag, jag funderar på om jag ska sätta upp nya gardiner i vardagsrumet eller om jag ska ta och städa klädkammaren. Men jag har också funderingar på om jag ska ta och torka av trädgårdsmöblerna och ta fram dynorna... det blir nog till att vara ute :) Hoppas ni har en bra söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback